keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Aitasta isompaan mökkiin

Olemme viettäneet kesät pienessä n. 12 neliön aitassa, josta olen kertonut aikaisemmin. Tänä keväänä siirryimme isompaan mökkiin ja siskoni miehensä kanssa aittaan. Aitta on ollut minun käytössäni 10-vuotiaasta saakka ja se on ollut minulle erittäin tärkeä paikka. Remontoimme aitan muutama kesä sitten sekä ulkoa, että sisältä. Siitä tuli todella soma pieni kesä-asunto, jossa viihdyimme erittäin hyvin. Pienihän se on, mutta ulkonahan sitä kesällä ollaan. Aitassa on kuitenkin kaikki ruuanlaittomahdollisuudet jääkaapista kahvinkeittimeen ja mikroon ja nukkumapaikat kolmelle.

Aitta

Aitan keittiöstä

Vähän oli haikea fiilis luopua aitasta, jonka olin rakkaudella sisustanut, mutta päädyimme tähän ratkaisuun, koska meitä on kolme ja poikamme on kasvanut jo isoksi (9v.). Olen myös iloinen siskoni puolesta, hän pääsee ensimmäistä kertaa laittamaan jotain omaa. Ja toisekseen meitä odottaa uusi projekti, pääsemme remontoimaan tätä isompaa mökkiä. Nautin todella paljon kaikesta uudistamisesta mm. maalaamisesta ja sisustamisesta. Mökissä on paljon vanhoja huonekaluja, jotka saavat pian maalia pintaansa. Niistä lisää myöhemmin.

Isompi mökki

Mökki on kooltaan n. 55 neliötä, kuisti, iso tupa, keittiö ja makuuhuone. Sisätiloissa ei ole tehty mitään pariinkymmeneen vuoteen, joten pieni päivitys on paikallaan. Tarkoitus on tehdä pientä pintaremonttia. Viime kesänä maalasimme sen ulkopuolelta ja keväällä aloitimme terassin rakentamista. Terassi onkin jo melkein valmis vain muutamat rappuset ja kaiteet puuttuvat. Laitan valmiista terassista kuvia myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti